Επιπλέον, ο υπουργός Παιδείας υπερασπίστηκε, μιλώντας στην ΕΡΤ, την αξιολόγηση που «φέρνει» το νομοσχέδιο για της δομές της Εκπαίδευσης, επισημαίνοντας ότι «έχει βελτιωτικό και όχι τιμωρητικό χαρακτήρα».
κεπ ανω πολης θεσσαλονικη
Αναφερόμενος στην κατάργηση του Προεδρικού Διατάγματος που αφορά στην αξιολόγηση (ΠΔ152), υπογράμμισε ότι η αξιολόγηση υπονομεύεται, όταν ταυτίζεται η αξιολόγηση με την απόλυση. «Οι εκπαιδευτικοί δεν πρέπει να αξιολογηθούν. Αυτή τη στιγμή, η έμφαση δίνεται στην αξιολόγηση των σχολείων και των στελεχών της Εκπαίδευσης. Γιατί όταν η Πολιτεία δεν είναι συνεπής απέναντι στους εκπαιδευτικούς, με ποιο ηθικό δικαίωμα θα αξιολογηθούν;» διερωτήθηκε ο κ. Γαβρόγλου.
Σε ερώτηση αν θα τεθεί το ζήτημα της αξιολόγησης εκπαιδευτικών αργότερα, ο κ. Γαβρόγλου απάντησε: «Αυτά θα τεθούν όταν αρχίσουμε σιγά σιγά να δεχόμαστε την κουλτούρα της αποτίμησης, που ξεκινά τώρα με την αυτοαξιολόγηση της λειτουργίας του σχολείου».
Σχολιάζοντας τη νέα απόφαση του ΣτΕ για το μάθημα των Θρησκευτικών, ο κ. Γαβρόγλου τόνισε πως «η ευθύνη για τη σύνταξη των προγραμμάτων σπουδών είναι της Πολιτείας».
Ανέφερε ότι η νέα απόφαση είναι πανομοιότυπη με την προηγούμενη και ότι, επειδή αφορά σε παλαιότερη Υπουργική Απόφαση, του Ν. Φίλη, δεν έχει επίπτωση στη διδασκαλία του μαθήματος.
Παράλληλα, σημείωσε ότι θα πρέπει, ζητήματα όπως αυτό της διδασκαλίας των θρησκευτικών, να αφεθούν να τα χειρίζεται συντεταγμένα η Πολιτεία με τους θεσμούς της.
«Είμαστε σε συνεχή συζήτηση με την Εκκλησία, με άλλες θρησκείες, και με την κοινωνία. Κάνουμε μία προσπάθεια να βρεθεί μία ισορροπία, ώστε να γίνει ένα σύγχρονο μάθημα, ένα μάθημα που θα παιδιά θα το παίρνουν στα σοβαρά» είπε ο κ. Γαβρόγλου.
ελληνες ζωγραφοι εκδοσεις μελισσα
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου